נתניהו בכנס ליכוד: "בקרוב נצטרך לקבל החלטות קשות מאוד מול איראן"

איתי גדסי No Comments on נתניהו בכנס ליכוד: "בקרוב נצטרך לקבל החלטות קשות מאוד מול איראן"

ראש הממשלה השתתף בכנס הרמת כוסית של הליכוד לכבוד השנה החדשה והתייחס לאתגר הביטחוני המתהווה מול עיננו: "קרה פה משהו בשבועות האחרונים. זה מזרח תיכון אחר. קורה פה משהו. איראן מתייצבת נגדנו בכל החזיתות" | על המו"מ: "יש הזיות לפרק את הליכוד או את הגוש – לא יילך מהם" נתניהו קרא לגנץ לבוא לאחדות "אני ויתרתי לא מעט"

צילום: פלאש 90
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) באירוע הרמת כוסית של הליכוד לכבוד ראש השנה. מדובר גם בכנס חיזוק לראש הממשלה לאור הניסיונות של כחול לבן לבחוש בתוך המפלגה ולנסות להדיח את את נתניהו ולהמליך במקומו אדם אחר. כרגע מדובר באפרות חסרת סיכוי התמיכה של נתניהו בימין ובליכוד גדולה מאי פעם.

ראש הממשלה התייחס לתוצאות הבחירות והכריז כי הליכוד והימין ניצחו בפער גדול את השמאל: "למעלה ממיליון אזרחים הצביעו מחל! אני מודה לכל אחת ואחד מהם. למעלה משני מיליון אזרחים הצביעו תמכו בי כראש ממשלה. זה יותר מכל מועמד אחר".

נתניהו התייחס לניסיונות פירוק הגוש שהקים: "בצד השני יש כל מיני דמיונות. הייתי אומר כל מיני הזיות. בהתחלה הם חשבו שהם יפרקו את השותפות של המחנה הלאומי בינינו לבין השותפים שלנו. זה לא קרה, יש לנו שותפים חזקים, ואחרי שקיבלנו עוד מנדט ברוך השם – זה גם לא יכול לקרות מתמטית. השותפות בינינו לבין השותפים שלנו איתנה כתמיד".

האם יצליחו לפרק את הליכוד שאל נתניהו, "אז מה, מדמיינים שם בצד השני? מה מדמיינים עכשיו? עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד. אני שואל אתכם – אתם תתנו להם לפרק את הליכוד? אתם תתנו להם להדיח את יושב ראש הליכוד?" (הקהל עונה – לא).

נתניהו שיגר את המסר, "בני גנץ – תשמע טוב את הקולות האלה. אני רוצה שתבין משהו על הציבור הזה שיושב כאן ביחד: אנחנו הולכים יחד לא יום-יומיים, אנחנו הולכים יחד באש ובמים".

נתניהו עבר לנושא החשוב ביותר לישראל בתקופה הנוכחית: "ישראל בעת הזאת זקוקה לממשלה כזאת כי אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים. קרה פה משהו בשבועות האחרונים. זה מזרח תיכון אחר. קורה פה משהו. איראן מתייצבת נגדנו בכל החזיתות. אני מאוד מעריך את הלחץ הכלכלי שמפעיל ידידינו הנשיא טראמפ על איראן. אבל במזרח התיכון יש רק כוח אחד שמתייצב צבאית נגד איראן וזה אנחנו – מדינת ישראל".

עוד הוסיף נתניהו: "אנחנו עומדים בפני אתגרים קשים ונצטרך כנראה בקרוב מאוד לקבל החלטות קשות מאוד".

נתניהו העביר את הכדור לידיו של גנץ ואמר, "אני יודע מה צפוי לנו. איך נעמוד בכל האתגרים הללו? בממשלה צרה שיושבת על ראש של סיכה? או בממשלה רחבה שנשענת על שני חלקי העם? בחירות מיותרות שישתקו את המדינה לעוד שישה חודשים או בצעד מהיר ונכון של הרכבת ממשלה רחבה. התשובה ברורה".

נתניהו קרא דווקא לגנץ לבוא לאחדות לאור המצב הביטחוני הקשה: "אבל לממשלה כזאת צריך מנהיגות וצריך אחריות. אני גיליתי מנהיגות כזאת. אני ויתרתי ולא מעט. הסכמנו לדון לפני מתווה הנשיא. ועכשיו אני אומר – בני, עכשיו הכדור בידיים שלך. אני יודע שיש לך כל מיני יועצים שמייעצים לך כך ואחרת, אבל לפעמים הדבר הנכון הוא הדבר הפשוט. קום, עשה מעשה, גלה מנהיגות – בוא לאחדות".

 



0 תגובות